Co vybrané pozice obnáší
Výběr funkcí a pracovních pozic v prodeji nových vozů:
Vedoucí prodeje nových vozů
Jako vedoucí prodeje nových vozů jste strategickou osobou a součástí vedení provozovny. Řídíte aktivity jednotlivých prodejních poradců nových vozů. Rozšiřujete, rozvíjíte, motivujete a průběžně hodnotíte celý tým prodejců, vzhledem k jejich činnosti. Poskytuje prodejcům zpětnou vazbu a zprostředkovává školení. Zaměřujete se na spokojenost zákazníků nejen sledováním vyhodnocení průzkumu spokojenosti a mystery shoppingu.
Finanční řízení představuje správu přímých a nepřímých nákladů oddělení. Jste zodpovědný (-á) za plnění prodejních cílů a dalších klíčových ukazatelů výkonnosti, vč. plánování, realizace a vyhodnocení marketingových akcí a správu skladu vozů.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Komunikační dovednosti, empatie
- Samostatnost a flexibilitu
- Organizační schopnosti
- Schopnost motivovat druhé, příp. řešení konfliktů
- Aktivní znalost německého nebo anglického jazyka
Asistent (-ka) prodeje
Jako asistent (-ka) v autosalonu patříte ke klíčovým pozicím v prodeji. Pro naše zákazníky a návštěvníky jste primární kontaktní osobou. V každodenní práci prodeje optimálně podporujete prodejní poradce a tím přispíváte podstatnou měrou k tomu, aby byla návštěva autosalonu pro zákazníka pozitivním zážitkem. Vedle kompetentní péče o zákazníka patří k Vašim nejdůležitějším cílům také vyvolání nadšení u zákazníků a dlouhodobé udržení zákazníka, stejně jako koordinace organizačních procesů.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Velmi dobrou znalost procesů v prodeji
- Komunikační schopnosti a orientaci na zákazníka
- Pozitivní a otevřené jednání
- Radost z týmové práce
- Organizační talent
Prodejní poradce (-kyně) (prodejce) nových vozů
Jako prodejce v segmentu nových vozů přebíráte činnost poradce v prodeji a poskytujete individuální poradenství a péči zákazníkům v autosalonu. Tato profese s sebou nese velkou empatii, dobré komunikační dovednosti a obratnosti při jednání. V popředí stojí jak požadavky a individuální potřeby, tak i schopnost dosáhnout cíle, kterým je uzavření smlouvy. Díky Vaší kompetentnosti a angažovanosti dosahujete každý den svých optimálních prodejních cílů a přispíváte k prohloubení vazby se zákazníkem.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Obsáhlé znalosti produktu a oboru
- Angažovanost a ochotu učit se
- Pozitivní vyzařování a schopnost nadchnout
- Komunikační schopnosti a orientaci na zákazníka
- Samostatnost a svědomitost při práci
- Přesvědčovací schopnost a schopnost prosadit se
Vedoucí pro prodej velkoodběratelům
Jako vedoucí pro prodej velkoodběratelům řídíte aktivity jednotlivých prodejních poradců pro velkoodběratele, rozšiřujete, rozvíjíte, motivujete a průběžně hodnotíte celý tým. Poskytujete prodejcům podporu a zprostředkováváte školení. Zaměřujete se na spokojenost zákazníků, sledování vyhodnocení průzkumu spokojenosti. Spravujte přímé a nepřímé náklady oddělení, plníte prodejní cíle a další klíčové ukazatele výkonnosti. Plánujete, realizujete a vyhodnocujete marketingové akce ve spolupráci s importérem.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Obchodní mentalitu a schopnost akvizice
- Komunikační dovednosti a zkušenosti z prodejní oblasti
- Prozákaznický přístup a profesionalitu pro efektivní nabídku produktů a služeb
- Samostatný přístup, zodpovědnost, reprezentativní a důvěryhodné vystupování
- Týmová spolupráce, empatii
- Samostatnost a flexibilita
- Argumentační schopnosti a prezentační dovednosti
- Organizační schopnosti
- Schopnost motivovat druhé, příp. řešení konfliktů
- Aktivní znalost německého nebo anglického jazyka
Prodejní poradce (-kyně) (prodejce) pro velkoodběratele
Jako prodejní poradce pro velkoodběratele zajištujete dlouhodobé obchodní výsledky v oblasti flotilového prodeje nových vozů a služeb. Aktivně rozvíjíte klientské portfolio a související profitabilitu, stejně jako kvalitní péči o zákazníka a profesionální vztahy s klienty a importérem. Komunikujete s importérem a vyjednáváte podmínky pro firemní zákazníky. Průběžně monitorujete a vyhodnocujete úspěšnosti prodejů, spolupracujete na marketingových akcích dealerství. Koordinujete aktivity se servisními složkami, spolupráce s poprodejními službami u dealera.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Obchodní mentalitu a schopnost akvizice, vč. komunikační dovednosti
- Zkušenosti z prodejní oblasti ideálně v rámci corporate automotive
- Prozákaznický přístup a profesionalitu, efektivní nabídka produktů a služeb
- Samostatný přístup, zodpovědnost, reprezentativní a důvěryhodné vystupování
- Týmovou spolupráci
- Ochotu cestovat z důvodů častých cest za zákazníky
- Pokročilá znalost finančních produktů
- Aktivní znalost německého nebo anglického jazyka
Disponent (-ka)
Na pozici disponenta působíte jako komunikační rozhraní mezi prodejními poradci a vedením prodeje v autosalonu a výrobcem. Jste odpovědný(-á) za dodávky nových vozidel a koordinujete v rámci celého managementu vozidel objednávání a předávání vozidel v souladu s termíny. Uplatňujete Váš organizační talent při řešení všech administrativních úkolů a podporujete tak oblast prodeje v rámci strukturované a odpovědné spolupráce.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Dobré schopnosti pro práci s čísly a analytické myšlení
- Vysokou orientaci na zákazníka a komunikační schopnosti
- Samostatnost a svědomitost při práci
- Organizační talent
Výběr funkcí a pracovních pozic v prodeji ojetých vozů:
Vedoucí prodeje ojetých vozů
Jako vedoucí prodeje ojetých vozů jste strategickou osobou a součástí vedení provozovny. Řídíte aktivity jednotlivých prodejních poradců ojetých vozů. Rozšiřujete, rozvíjíte, motivujete a průběžně hodnotíte celý tým prodejců, vzhledem k jejich činnosti. Odpovídáte za chod a fungování prodeje ojetých vozů.
Odpovídáte za aktivity spojené se získáním ojetých vozů, jejich přípravou a prodejem s důrazem na maximální prodejní výkon a na spokojenost zákazníka. Stejně tak za dodržování standardů programu Das WeltAuto a za prezentaci vozů na webu i v místě prodeje. Realizujete plnění stanovených prodejních a kvalitativních cílů, definovaných importérem a přijímáte odpovídající opatření.
Finanční řízení představuje správu přímých a nepřímých nákladů oddělení.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Komunikační dovednosti, empatie
- Reprezentativní, profesionální a příjemné vystupování
- Samostatnost a flexibilitu
- Organizační schopnosti
- Schopnost motivovat druhé, příp. řešení konfliktů
- Aktivní znalost německého nebo anglického jazyka
Prodejní poradce (-kyně) (prodejce) ojetých vozů
Jako prodejní poradce ojetých vozů prodáváte ojeté vozy v souladu se standardy programu Das WeltAuto. Prezentujete vozy, realizujete testovací jízdy, administrujete obchody.
Prezentujete a prodáváte doplňkové služby (příslušenství, finanční produkty, pojištění) na prodejní ploše a na webu Das WeltAuto v importérem požadovaném standardu. Systematická a kvalifikovaná péče o zákazníky ve všech fázích prodejního procesu je Vaší prioritou. Komunikujete se zákazníky a máte zodpovědnost za vedení a aktualizaci databáze zákazníků.
Oceňujete a vykupujete, tzn. vyhledávání zdrojů ojetých vozů, posuzování stavu vykupovaných vozidel a jejich oceňování a spolupráci s týmem nových vozů při oceňování a výkupu vozů na protiúčet.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Komunikační dovednosti, empatie
- Reprezentativní, profesionální a příjemné vystupování
- Samostatnost a flexibilitu
- Organizační schopnosti
- Technické znalosti a dovednosti, orientaci na automobilovém trhu
- Aktivní znalost německého nebo anglického jazyka
Výkupní specialista (-tka) ojetých vozů
Jako výkupní specialista ojetých vozů máte na starost výkup vozů soukromých či právnických osob. Nákup vozů na aukčních serverech, vyhledávání nových zdrojů ojetých vozů a posuzování technického stavu vozů, včetně testovacích jízd. Popisujete stav a sestavujete protokoly o technickém stavu vykupovaných vozů, vč. vyčíslení nákladů na případné opravy vykupovaných vozů. Spolupracujete s prodejci nových vozů při výkupu vozu na protiúčet a jednáte se zákazníky.
Oceňujete a stanovujete výkupní cenu při využití oceňovacích a interních systémů.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Orientaci v automobilovém trhu - znalost značek, modelů, výbav
- Základní produktové a pokročilé technické znalosti osobních vozů
- Schopnost identifikovat mechanické a kosmetické vady vozů
- Samostatnost a flexibilitu, ale také práci v týmu
- Pečlivost, zdopovědnost, laoajalita
- Technické znalosti a dovednosti, orientaci na automobilovém trhu
Výběr funkcí a pracovních pozic v servisních službách:
Vedoucí servisu
Jako vedoucí servisu jste strategickou osobou a součástí vedení provozovny. Řídíte aktivity servisních služeb v provozovně. Rozšiřujete, rozvíjíte, motivujete a průběžně hodnotíte celý tým servisních poradců, dílny ev. skladu dílů. Odpovídáte za efektivní chod, kvalitu servisních služeb s maximální orientací na zákazníka a jeho potřeby. Sledujete ukazatele servisu, vyhodnocujete, přijímáte opatření k dosažení stanovených cílů v klavitě a kvantitě.
Finanční řízení představuje správu přímých a nepřímých nákladů oddělení.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Komunikační dovednosti, empatie
- Reprezentativní, profesionální a příjemné vystupování
- Samostatnost a flexibilitu
- Organizační schopnosti
- Schopnost motivovat druhé, příp. řešení konfliktů
- Aktivní znalost německého nebo anglického jazyka
Asistent (-ka) servisu
Jako asistent (-ka) v servisních službách patříte ke klíčovým pozicím v poprodejních službách. Pro naše zákazníky a návštěvníky jste primární kontaktní osobou. V každodenní práci servisu optimálně podporujete servisní poradce a tím přispíváte podstatnou měrou k tomu, aby byla návštěva za účelem servisu pro zákazníka pozitivním zážitkem. Vedle kompetentní péče o zákazníka patří k Vašim nejdůležitějším cílům také vyvolání nadšení u zákazníků a dlouhodobé udržení zákazníka, stejně jako koordinace organizačních procesů.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Velmi dobrou znalost procesů v servisu
- Komunikační schopnosti a orientaci na zákazníka
- Pozitivní a otevřené jednání
- Radost z týmové práce
- Organizační talent
Servisní poradce (-kyně)
Jako servisní poradce přebíráte v autorizovaném servisu centrální, koordinační funkci a působíte jako spojovací článek mezi zákazníkem a servisními službami podniku. Jste vždy orientován na služby, zákazníka, trh a nabízíte služby na vysoké úrovni. Odborná kompetence poskytování poradenství zákazníkům od Vás vyžaduje vedle dobrých komunikačních schopností také technické znalosti a orientaci v obchodních otázkách. Jste vyslancem a tváří značek, které zastupujete v autorizovaníém podniku.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Ukončené ekonomické nebo technické vzdělání
- Velmi dobrou znalost procesů v servisních službách a chápání kvality
- Komunikační schopnosti a orientaci na zákazníka
- Pozitivní a otevřené jednání, odolnost vůči stresu
- Osobní angažovanost a ochotu učit se
Vedoucí dílny
Jako vedoucí dílny jste velice důležitým propojením mezi servisními poradci a dílnou. Spolupodílíte se na rychlém a bezproblémovém průchodu servisní zakázky podnikem. Organizace práce jednotlivých pracovníků a jejich specializace na dílně, rozdělování a přidělování servisních zakázek, organizační a technická podpora, vč. kontroly kvality je Vaše každodenní náplň práce.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Velmi dobrou znalost procesů v servisních službách a chápání kvality
- Komunikační schopnosti a orientaci na zákazníka
- Pozitivní a otevřené jednání, odolnost vůči stresu, ev. schopnost řešit konflikty
- Technické znalosti a organizační schopnosti
Vedoucí záruk
Jako vedoucí záruk koordinujete aktivity specialistů záruk a dohlížíte na správné vyúčtování všech záručních zakázek. Připravujte podkaldy pro záruční audity a na jejich základě přijímáte opatření pro celý proces zpracování záručních zakázek v podniku.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Velmi dobrou znalost procesů v servisních službách a chápání kvality
- Komunikační schopnosti a orientaci na zákazníka
- Pozitivní a otevřené jednání, odolnost vůči stresu, ev. schopnost řešit konflikty
- Technické znalosti a organizační schopnosti
Specialista (-ka) záruk
Jako specialista záruk zpracováváte jednotlivé záruční protokoly pro vyúčtování. Komunikujete se servisními poradci a dílnou (vedoucí dílny, mechanici), příp importérem. Shromažďujete potřebné podklady pro správné sestavení záručního protokolu a odeslání. Pracujete s elektronickými systémy podniku a importéra.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Velmi dobrou znalost procesů v servisních službách a chápání kvality
- Komunikační schopnosti a orientaci na zákazníka
- Pozitivní a otevřené jednání, odolnost vůči stresu, ev. schopnost řešit konflikty
- Technické znalosti a organizační schopnosti
- Pečlivost a svědomitost
Servisní technik (-nička) osobních vozů
Jako servisní technik v sobě spojujete techniku, mechaniku a elektroniku a čekají na Vás v této funkci také úkoly související s komunikací se zákazníky a poradenstvím pro zákazníky. Nabízíte zákazníkovi kompetentní odborná řešení technických otázek. Primární úkoly servisního technika v autorizovaném servisu zahrnují servisní, údržbářské, opravárenské a diagnostické práce na moderních osobních vozidlech. Možnost dalšího vzdělávání vedoucího k úspěšné kariéře v autorizovaném podniku je Vám otevřená.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Ukončené technické vzdělání, nejlépe v oboru autotronik, autoelektrikář, příp. opravář motorových vozidel
- Schopnost používat nejmodernější diagnostické metody
- Angažovanost a ochotu učit se
- Samostatnost a svědomitost při práci
Mechanik (-nička)
Jako mechanik pracujete na přidělených zakázkách s ohledem na nejvyšší možnou kvalitu. Komunikujete s vedoucím dílny, servisními poradci a skladem dílů. Při zpracování zakázky využíváte svou kvalifikaci a elektronické systémy dílny.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Ukončené technické vzdělání, nejlépe v oboru automechanik příp. opravář motorových vozidel
- Angažovanost a ochotu učit se
- Samostatnost, pečlivost a svědomitost při práci
Autoelektrikář (-ka)
Jako autoelektrikář pracujete na přidělených, specifických zakázkách s ohledem na nejvyšší možnou kvalitu. Komunikujete s vedoucím dílny, servisními poradci a skladem dílů. Při zpracování zakázky využíváte svou kvalifikaci a elektronické systémy dílny.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Ukončené technické vzdělání, nejlépe v oboru autotronik příp. autoelektrikář
- Zkušenost s opravou a údržbou s podporou počítačových systémů
- Angažovanost a ochotu učit se
- Samostatnost, pečlivost a svědomitost při práci
Autolakýrník (-ce)
Váš hlavní úkol na pozici autolakýrníka spočívá v tom, že udržujete, resp. opravujete povrch vozidla a provádíte montážní a demontážní práce, které jsou k tomu potřeba, přičemž optimálně manipulujete s komponenty. Vedle vyřizování zakázky v rámci jednání se zákazníkem patří k Vašim rozmanitým pracovním oblastem prověřování kvality, kontroly vozidel zákazníků a také práce na výměně skel vozidel.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Ukončené vzdělání v oboru autolakýrník
- Řemeslnou zručnost a pečlivost
- Angažovanost a ochotu učit se
- Výraznou orientaci na kvalitu a dodržování termínů
Karosář / autoklempíř (-ka)
Jako karosář v autorizovaním podniku posuzujete škody na karosérii a podvozku, např. po nehodě. Radíte zákazníkům, jaké údržbářské, opravárenské a montážní práce jsou třeba, a tyto práce provádíte. Profese karosáře zahrnuje údržbu, resp. opravu karosérií a montáž dílů karosérie. Profese karosáře je charakterizována řemeslnou zručností, novými vývojovými trendy a technickými inovacemi, vč. spojování různých materiálů apod.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Ukončené technické vzdělání, nejlépe v oboru karosář
- První praktickou zkušenost v oblasti karosářských prací
- Řemeslnou zručnost a pečlivost
- Angažovanost a ochotu učit se
- Samostatnost, pečlivost a svědomitost při práci
Diagnostický technik
Jako diagnostický technik pracujete na přidělených, specifických zakázkách s ohledem na nejvyšší možnou kvalitu. Svou kompetencí pro řízené vyhledávání závad na vozidle podporujete ostatní kolegy na dílně právě diagnostikou. Komunikujete s vedoucím dílny, servisními poradci a ostatními pracovníky dílny. Při zpracování zakázky využíváte svou kvalifikaci a elektronické systémy dílny a nejmodernější diagnostické prostředky.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Ukončené technické vzdělání, nejlépe v oboru autotronik příp. autoelektrikář
- Zkušenost s opravou a údržbou s podporou počítačových systémů
- Angažovanost a ochotu učit se
- Samostatnost, pečlivost a svědomitost při práci
Vysokonapěťový technik
Jako vysokonapěťový technik pracujete na přidělených, specifických zakázkách s ohledem na nejvyšší možnou kvalitu. Svou kompetencí pro práci na hybridních, plug-in hybridních či plně elektrických vozidlech, obsahující životu nebezpečné napětí podporujete ostatní kolegy na dílně. Komunikujete s vedoucím dílny, servisními poradci, ostatními pracovníky dílny a importérem. Při zpracování zakázky využíváte svou kvalifikaci a elektronické systémy dílny a nejmodernější diagnostické prostředky. Jste zodpovědný za uvedení vozidla do tzv. „beznapěťového stavu“ a opětovném uvedení do stavu pod napětím.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Ukončené technické vzdělání, nejlépe v oboru autotronik příp. autoelektrikář, vč. kvalifikace pro samostatnou práci na elektrozařízeních
- Angažovanost a ochotu učit se
- Samostatnost, pečlivost a svědomitost při práci
Vedoucí oblasti dílů
Jako vedoucí oblasti dílů, resp. skladu dílů a příslušenství, jste v rámci celkového organizačního procesu zodpovědný za logistické činnosti v souvislosti s díly a příslušenstvím. Při tom vycházíte ze svých důkladných znalostí produktů a systémů fungujících v autorizovaním podniku. Rozšiřujete, rozvíjíte, motivujete a průběžně hodnotíte celý tým pracovníků skladu. Odpovídáte za efektivní chod, kvalitu nákupu a odbytu dílů a příslušenství s maximální orientací na zákazníka a jeho potřeby. Sledujete ukazatele skladového hospodářství, vyhodnocujete, přijímáte opatření k dosažení stanovených cílů v klavitě a kvantitě.
Finanční řízení představuje správu přímých a nepřímých nákladů oddělení.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Ukončené ekonomické nebo technické vzdělání
- Samostatnost, pečlivost a svědomitost při práci
- Výraznou orientaci na kvalitu a dodržování termínů
- Organizační talent
Pracovník (-ce) v oblasti dílů
Jako pracovník v oblasti dílů, resp. skladu dílů a příslušenství, jste v rámci celkového organizačního procesu zodpovědný za logistické činnosti v souvislosti s díly a příslušenstvím. Při tom vycházíte ze svých důkladných znalostí produktů a systémů fungujících v autorizovaním podniku. Pro profil pracovníka v oblasti dílů jsou potřeba rovněž dobré schopnosti pro prodej a péči o zákazníka. V oblasti servisu jsou Vám otevřeny možnosti rozvoje a kariérního postupu.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Ukončené ekonomické nebo technické vzdělání
- Samostatnost, pečlivost a svědomitost při práci
- Výraznou orientaci na kvalitu a dodržování termínů
- Organizační talent
Poradce v oblasti dílů a příslušenství
Jako poradce v oblasti dílů a příslušenství jste specialistou ve skladu dílů a příslušenství. Podporujete svými znalostmi své kolegy ze skladu, servinsí poradce příp. prodejce nových nebo ojetých vozů v rámci celkového prodejního procesu. Při tom vycházíte ze svých důkladných znalostí produktů a jejich kombinací a možností.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Ukončené ekonomické nebo technické vzdělání
- Samostatnost, pečlivost a svědomitost při práci
- Výraznou orientaci na kvalitu a spokojenost zákazníka
- Organizační talent
Výběr ostatních funkcí a pracovních pozic:
Ředitel (-ka) podniku
Jako ředitel podniku zodpovídáte za řízení a výsledky celé provozovny. Podle organizačního schématu podniku pravidelně komunikujete s vedoucími jednotlivých oddělení, průběžně sledujete výsledky a nastavujete opatření. Vytváříte a nastavujete vizi a strategii provozovny s ohledem na jednotlivé značky a dlouhodobé cíle.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Ukončené vysokoškolské vzdělání
- Samostatnost, pečlivost a svědomitost při práci
- Výraznou orientaci na zákazníka a kvalitu, vč. ekonomických výsledků
- Organizační talent
- Reprezentativní komunikaci, vystupování a jednání, vč. řešení konfliktů
- Aktivní znalost německého nebo anglického jazyka
Asistent (-ka) ředitele
Jako asistent (-ka) ředitele jste organizační podporou této osoby. Pomáháte s denní agendou a plníte úkoly spojené s organizací schůzek, plánování času, získávání a příprava podkladů na jednání apod.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Velmi dobrou znalost procesů v prodeji a servisu
- Komunikační schopnosti a orientaci na zákazníka
- Pozitivní a otevřené jednání
- Radost z týmové práce
- Organizační talent
Vedoucí značky
Jako vedoucí značky jste klíčovou osobou v podniku, která zodpovídá za veškeré aktivity v podniku směrem ke konkrétní zastupované značce, importérovi a zákazníkům. Tyto aktivity jsou napříč prodejem nových vozů, ojetých vozů nebo servisních služeb.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Velmi dobrou znalost procesů v prodeji a servisu
- Komunikační schopnosti a orientaci na zákazníka
- Pozitivní a otevřené jednání
- Radost z týmové práce
- Organizační talent
Vedoucí marketingu
Jako vedoucí marketingu jste zodpovědný (-á) za plánování marketingových aktivit, finančního rozpočtu, plnění a výsledky. Komunikujete s importérem ohledně centrálních aktivit a navrhujete lokální aktivity. Tyto aktivity jsou napříč prodejem nových vozů, ojetých vozů nebo servisních služeb a zastoupených značek.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Velmi dobrou znalost procesů v marketingu ATL, BTL apod.
- Komunikační schopnosti a orientaci na zákazníka
- Radost z týmové práce
- Organizační talent
Zaměstnanec marketingu
Jako zaměstnanec marketingu plníte úkoly v plánování marketingových aktivit, plnění a měření výsledků. Komunikujete s vedoucím marketingu, externími agenturami a koordinute nastavené aktivity. Tyto aktivity jsou napříč prodejem nových vozů, ojetých vozů nebo servisních služeb a zastoupených značek.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Velmi dobrou znalost procesů v marketingu ATL, BTL apod.
- Komunikační schopnosti a orientaci na zákazníka
- Radost z týmové práce
- Organizační talent
CRM manager
Jako CRM manager jste zodpovědný (-á) za udržování styku se zákazníky. Pomocí CRM systému provozovny dbáte na aktuálnost a čistotu databáze zákazníků, společně s marketingem navrhujete aktivity pro oslovení a komunikaci se zákazníky.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Dobrou znalost procesů v prodeji a servisu
- Komunikační schopnosti a výraznou orientaci na zákazníka
- Radost z týmové práce
- Organizační talent, pečlivost a svědomitost
Vedoucí lidských zdrojů (personalistiky)
Jako vedoucí lidských zdrojů jste zodpovědný (-á) za kompletní personální oblast provozovny, vč. plnění zákonných standardů. Komunikujete s vedoucími jednotlivých oddělení a podporujete je svou kvalifikací ve všech situacích spojených s personálem, vč. např. náboru a výběru nového personálu. Spadáte přímo pod ředitele provozovny.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Dobrou znalost a orientaci v pracovně-právní oblasti
- Komunikační schopnosti, empatie
- Radost z týmové práce
- Organizační talent, pečlivost a svědomitost
ICT- administrátor
Jako ICT-administrátor koordinujete informační a komunikační technologie v podniku za všechny oblasti prodeje a servisních služeb. Znáte ICT strukturu podniku, zajišťujete její bezproblémový chod pro ideální průběh všech procesů. Navrhujete hardwarová a softwarová řešení, dle aktuálních a budoucích potřeb všech oddělení podniku. Komunikuje a spolupracuje s ICT-koordinátory importéra.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Ukončené min. střední vzdělání ICT směru
- Komunikační dovednosti, empatie
- Samostatnost, flexibilita, rozhodnost, loajalita
- Týmová spolupráce, organizační schopnosti
- Velmi dobrá znalost ICT prostředí
- Aktivní znalost německého nebo anglického jazyka
Účetní
Jako účetní se staráte o věrné a poctivé zobrazení majetku a závazků, nákladů, výnosů a výsledků hospodaření podniku. Spolupracujete na sestavování účetních uzávěrek, sestavujete účetní výkazy, kontrolujete a účtujete faktury, oceňujete majetek a kapitál podniku, odepisujete dlouhodobá aktiva, vytváříte rezervy a opravné položky.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Ukončené min. střední vzdělání
- Samostatnost, flexibilita, rozhodnost, loajalita
- Týmová spolupráce, organizační schopnosti
- Pečlivost a svědomitost
Vedoucí vozového parku
Jako vedoucí vozového parku firmy máte na starosti firemní vozidla, vč. autopůjčovny, předváděcí vozidla, náhradní vozy servisu, služební vozidla apod.
Komunikujete s prodejem nových a ojetých vozidel, servisními službami. Dohlížíte na technický stav, nákup a prodej.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Velmi dobrou znalost procesů v servisu
- Dobré komunikační schopnosti a orientaci na zákazníka
- Pozitivní a otevřené jednání, empatii
- Radost z týmové práce
- Organizační talent
Havarijní služba
Jako zaměstnanec v havarijní službě podporujete servisní poradce a vedoucího dílny v procesu péče o zákazníka, který má nějaký problém nebo nehodu na cestě. Komunikujete s asistenční linkou a interními kolegy na dílně. Vaším hlavním úkolem je, vždy se postarat o zákazníka v nouzové situaci.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Velmi dobrou znalost procesů v servisu
- Dobré komunikační schopnosti a orientaci na zákazníka
- Pozitivní a otevřené jednání, empatii
- Radost z týmové práce
- Organizační talent
Zaměstnanec ochranky
Jako zaměstnanec ochranky jste 24 hodin, 7 dní v týdnu po celý rok zodpovědný společně s kolegy za ochranu majetku podniku a zákazníků.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Loajalitu, zodpovědnost, pečlivost
- Pozitivní a otevřené jednání
- Radost z týmové práce
Informační pult
Jako pracovník (-ce) informačního pultu v podniku jste pro naše zákazníky a návštěvníky první kontaktní osobou. V každodenní práci prodeje a servisu nebo prodeje dílů a příslušenství optimálně podporujete všechny své kolegy a tím přispíváte podstatnou měrou k tomu, aby byla návštěva podniku pro zákazníka pozitivním zážitkem.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Velmi dobrou znalost procesů v prodeji a servisu
- Vynikající komunikační schopnosti a orientaci na zákazníka
- Pozitivní a otevřené jednání
- Radost z týmové práce
- Organizační talent
Myčkař
Vaším úkolem bude příprava vozidla k předání zákazníkovi ať už nový vůz nebo zánovní vůz, stejně tak vozidlo zákazníka po provedených servisních úkonech. Vždy musí být vůz zvenku i zevnitř dokonale čistý pro max. spokojenost zákazníka.
V ideálním případě si s sebou přinášíte:
- Samostatnost, pečlivost, loajalitu
- Týmovou spolupráci, smysl pro pořádek a čistotu
- Základní produktové a technické znalosti osobních vozů